Start side Start side
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dag-aktive maller

Besvar Besvar
Forfatter
Hans Se Drop Down
Senior Malle
Senior Malle

Medlem siden: 29 Oct 2009
Postnr: 7700
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hans Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dag-aktive maller
    Sendt: 10 Mar 2010 kl. 00:18
hej

Det er muligt at det er svaret på før, men nu spørger jeg lige alligevel.

Er der ikke nogen maller arter der er dag-aktive. Mange maller bliver jo kaldt "halefisk" fordi man kun ser halen af dem om dagen.

Jeg har nogen alm Ancistrus og nogen røde Ancistrus, de fiser rundt hele tiden, er meget aktive og sjove at følge.
Jeg kunne jo skaffe nogen andre varianter af den, albinoer, longfin osv, men er der ikke andre der opfører sig på samme måde ?
Hans

L66
alm. ancistrus
rød ancistrus
albino ancistrus
Til top
Bacce Se Drop Down
Moderator Group
Moderator Group

Medlem siden: 11 Jul 2009
Postnr: 4470 Svebølle
Beskeder: 465
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2010 kl. 08:36
Hej Hans..

Om de ligefrem opfører sig på samme måde ved jeg ikke, men der er da flere som også er aktive om dagen...
Her er et par eks.
L128, L200, L177.... alle disse maller er også aktive om dagen.

L134 er også aktive om dagen, meeen de ka også finde på at gemme sig i hulerne, hele dagen.
Jeg har dem selv, og forældre fiskene gemmer sig i hulerne, for det meste, men mine unger jeg har gående i en størrer balje, ser jeg hver dag, og de går ellers i et akvarie fyldt med gemmesteder....

LDA33 skulle også være aktiv i stil med Ancistrus. Jeg har jeg den ikke selv, så det er selvfølgelig kun noget jeg har fået af vide af andre.

Håber det hjælper dig lidt videre.

MVH
/bacce
Moderator på MF.
Til top
KrisA Se Drop Down
Hyper aktiv malle
Hyper aktiv malle

Medlem siden: 02 Sep 2009
Postnr: 2730
Beskeder: 229
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KrisA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2010 kl. 10:11
Kan helt klart anbefale L200.
Mine kommer allerede ud af rørne når jeg fodre, købte dem igår.
L46, L134, L239 og Albino ancistrus.
Til top
Line Se Drop Down
Hyper aktiv malle
Hyper aktiv malle

Medlem siden: 17 Jul 2009
Beskeder: 271
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Line Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2010 kl. 18:50
Jeg har haft en del forskellige indtil nu - også de ovenfor nævnte.
Förstepladsen går ved mig til : L124 !
Herlig malle.
Vælter sig gerne og ofte rundt.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Denne side blev genereret på 0.063 sekunder.
Banner 1

Banner 2

Banner 3

Chart.dk